GraSu Community

Înregistrează-te !
E rapid și ușor !
Scapi de reclame si vizualizezi tot conținutul forumului
Postezi mesajele tale
Primesti ajutor din partea comunității
(peste 1200 membri !!)

LINEUP ASII # Girls


Jucator 1
Jucator 2
Jucator 3
Jucator 4
Jucator 5
ASII # Girls
Adversar # Detalii
vs DW * #      
vs DsWW #      
vs gxGw #      
ASII # Girls
Adversar # Rezultat
vs R0k #      3-16
vs uSp #      16-6
vs neXt!LadiEs #      15-16
GraSu.LaLeagane.Ro

Redirecte GraSu


Notiuni limbaje de programare

In jos

Notiuni limbaje de programare

Mesaj Scris de faNta la data de Dum Aug 02, 2009 12:16 am

Limbajul de programare = mijloc de comunicare între utilizatorul uman si sistemul de calcul
Program = o succesiune de comenzi (instructiuni) care vor fi executate de sistemul de calcul
Compilatorul si interpretorul au rol în traducerea limbajului de programare într-o forma pe înselesul calculatorului
Compilatorul transfomra programul sursa în program obiect (program cod.masina). Aceasta transformare are loc ca un tot unita.
Interpretorul "interpreteaza" fiecare linie de program în parte.

Evolutia limbajului de programare:
1) Limbaj cod-masina: instructiunile sunt descrise în sistemul binar 01
2) Limbaj de asamblare: are la baza un set de coduri-reprezentari simbolice (Asamblorul=program specializat în translatarea codurilor în sistemul binar)
3) Limbaje de nivel mediu: sunt mai apropiate de limbajul de comunicare al calculatorului (C++)
4) Limbaje de nivel înalt: sunt mai apropiate de limbajul în care comunica utilizatorul (Pascal,Basic,Java,Prolog,LISP)
Not?:În limbajele de nivel mediu se poate reprezenta tot ceea ce se poate reprezenta în limbajele de nivel înalt. Regula nu este neaparat si reciproca (în Pascal nu se poate realiza tot ceea ce se poate realiza în C++)

Stilurile de programare: reflecta modul de gândire si felul în care programatorul descrie un algoritm.
1) programarea nestructurat? (ex Basic)
- aspect dezordonat
- greu de urm?rit ?i depanat
- stil de programare "liber", fara reguli
2) Programarea structurata: Orice program poate fi implementat doar prin structuri de control secventiale, alternative sau repetitive.
3) Programarea orientata pe obiecte: Îmbina programarea structurata cu tehnica descrierii datelor si a prelucrarii lor prin analogie cu obiectele din lumea reala.

Identificatori = o succesiune de litere, cifre sau caracterul special underline _ care îndeplinesc urrmatoarea regula: ss înceapa întotdeauna cu o litera (int a, int a1, int a_1)
Comentarii = note explicative atasate unor secvente de instructiuni(int a; //se declara variablia a)
avatar
faNta
♥ FAN ASII ♥


Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum